tisdag 5 juli 2011

Lugn och skön dag

Vilken slapp dag jag har haft, jag skäms nästan. Har haft det så lugnt och skönt. Trots detta är jag jättetrött och ska snart lägga mig. I morgon åter till jobbet och ta tag i högen på skrivbordet. Blir kul att träffa en viss kollega, men vad jag inte ser fram emot är alla samtal jag måste ringa. När jag har sån här huvudvärk så tycker jag det är jobbigt att prata för mycket. Låter kanske konstigt, men så är det.

Jag har förresten inte testat än. Fast jag vet att jag skrev igår att jag skulle göra det. Men nu tänker jag inte hålla på så längre utan jag ska göra det på lördag morgon, inte en dag tidigare. Jag har varit illamående hela eftermiddagen. Kanske magkatarren. Det spelar ingen roll vad jag äter eller om jag inte äter, jag mår illa ändå.

Tack för kommentarerna om Paganinikontraket, det får absolut bli min nästa bok att läsa. Jag älskade verkligen Hypnotisören och sträckläste den.

2 kommentarer:

  1. Trött, illamående..hmm låter bra det där. Så mådde jag när jag väntade S. Let me know på lördag.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna stenhårt här!

    SvaraRadera