tisdag 1 november 2011

Ilamåendet och BF

Har ju helt glömt att berätta att illamåendet har minskat ganska mycket! Det började avta när jag fick febern och halsont. Nu känner jag av det ibland, men inte lika intensivt som förut. Hoppas det förblir så. Känner mig tveksam till Bf 10 maj faktiskt nu när K och jag har pratat lite om det. Vad är det som säger att ivf-kliniken räknat fel och inte bm idag? Hur svårt kan det vara att lära sig räkna vid ivf? Borde inte kliniker och sjukhus kunna sånt? Ingen stor grej egentligen, bara lite trött på att få olika svar. Min bm på MVC räknade ju dessutom fram 11 maj. Suck!!!!

4 kommentarer:

  1. Dagarna kan hoppa så där.
    En dag hit eller dit gör ingen skillnad - Skruttis kommer ut när Skruttis är klar.
    När jag skulle ha min Edward sa jag att BF skulle vara den 3/2. Bm sa den 11/2 (bli gravid enligt deras beräkningar var inte ens möjligt eftersom mitt x inte ens var hemma då...men jooodå dom skulle ha rätt). Han föddes den 14:e!!!
    Enligt bm på förlossningen helt klart överburen. Dom skrattade åt mvc bm ord och sa vad tror du Suz?
    Att han är 11 dagar över tiden sa jag. Helt klart sa dom. Sånna där maskiner vet inte allt. Räkna som dom räknade på kliniken. Dom vet ju när du blev gravid.
    Får jag vara nyfiken och fråga hur bred nackspalt Skruttis hade?
    Vad skönt att du inte mår lika illa längre.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jadu mitt bf ändrades också. Men i slutändan vad spelar det för roll? Bebben kommer ju när den kmr och jag gick 10 dar över tiden så bf kvittade ju;) har du tur slipper du gå över bf för det var sjukt seeeeegt! Kram

    SvaraRadera
  3. Egentligen spelar det ju ingen roll med datumet, men jag stör mig jämt på att läkare och bm säger så olika. Vid en ivf borde det ju vara enkelt att kunna räkna ut BF kan jag tycka.

    SvaraRadera