torsdag 17 november 2011

Trött och pepparkasvarning

Jag är jättetrött idag. Vaknade i morse vid halv fyra och kunde såklart inte somna om. Halv sex gick jag upp och en timme senare halvsprang jag till bussen. Känner att jag behöver sova i kapp lite, men det är omöjligt. Vårt datasystem funkade inte under förmiddagen så det blev inte mycket vettigt gjort. På eftermiddagen var det möte med utförare och sen vid 15 smet jag iväg för att åka till sjukgymnasten. Hon var så himla mysig, åh vad jag gillar henne. Akupunktur mot illamåendet kunde hon dock inte hjälpa mig med förens om några veckor, det är för tidigt i graviditeten sa hon. Synd, väldigt synd.

Varningen i rubriken handlar just om illamående. Ät inte pepparkakor om ni mår illa. Fy bubblan, vad magen protesterade. Var så sugen på det, men usch, det gick inte bra. Jag mår lika illa som förut, det har fortfarande inte minskat. Däremot är min hosta nästan, nästan borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar