onsdag 2 november 2011

Onsdag

Idag har jag mest legat i sängen och haft frossa. Jag förstår inte varför för febern är nästan obefintlig. Känner mig enormt svag. Benen skakar när jag ska gå upp till övervåningen. I natt var jag vaken igen mellan kl 2-5. Verkar som min kropp satt det i system. Är helt klarvaken och rastlös.

Har bestämt mig för att prova Resorb vätskeersättning mot huvudvärken, hoppas det hjälper. Ätit dåligt idag, har ingen som helst aptit. Men jag har fått i mig vatten och honungsvatten i hyfsad mängd i alla fall.

Det här inlägget blev i stil med en sjukhusjournal...Allt kretsar kring min hälsa återigen, jag orkar inte må som ett vrak längre. Nåt måste hända.

1 kommentar:

  1. SV: Tack! Och detsamma! Verkar vara nått riktigt räligt virus du drabbats av. Hoppas verkligen att det försvinner snart!
    Kram

    SvaraRadera