måndag 14 november 2011

Växande mage och åter i jobb

Min mage har växt enormt sista veckan, ja bara de sista dagarna. Jag är jätteförvånad och inte helt bekväm med det.

Jag har jobbat idag. Kände mig nästan som ny för det är nya rutiner och annat. Omorganisation del två. Tror det kommer bli riktigt bra så småningom. Berättade för kollegor idag. Känns skönt att folk vet. Alla frågade om vi vill ta reda på om det blir en tjej eller kille. Jag tror det blir en kille. Min syrra tror det blir en tjej för att jag mår illa så mycket.

Min rumskompis hade misstänkt lite att jag är gravid. Hon sa att hon märkt att jag är så duktig på att äta ta med mig frukost (frukost nr 2) och att jag inte dricker så mycket kaffe längre.

Somnde i soffan vid klockan sju i kväll. Nu kollar vi på "Den som dräper". Jag är fortfarande lika trött så jag sover nog gott i natt.

1 kommentar:

  1. Ja du magen har sina tillväxt stunder...du kanske e en sån som växer snabbt och sen står still ett långt tag...vem vet?
    Barnen på jobbet blir sura för att man inte kan se nått på min mage ännu. En av de äldre flickorna poängterade att man bara kunde se det på mina bröst.
    Du är säkert ur vacker.

    SvaraRadera