söndag 8 januari 2012

Fullt upp hela dagen

Idag har vi fixat här hemma heeeela dagen. Vi hade det rätt stökigt förut, jag har en tendens att ta fram en massa grejer och sen inte lägga tillbaka dem på en gång...Så jag får såna här ryck i bland och då kan jag inte sluta innan jag är nöjd. Plus att vi har städat undan julen och tvättat en massa. Nu är jag helt slut i kroppen. Det känns rejält i bäckenet. Vi hann med en sväng och handla mat och lite annat också. Trots det onda så känns det ändå bra, ja ni vet ju hur lat jag varit hela hösten och vintern, på tiden att jag får nåt vettigt gjort.

Förresten, ni som har foglossning, hur tränar ni? Inget funkar ju, allt gör värken värre. Samtidigt vill jag inte tappa all kondition och jag vill inte bara jobba, äta, sova och lata mig. Nu har jag gått upp så mycket så jag vill inte besöka nån simhall. Det är inte bara magen som blivit större, om jag säger så.

Dax å sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar