söndag 15 januari 2012

Oinspirerad

Såklart kan jag inte hålla mig borta från datorn. Min handled och arm har dock blivit bättre. Jag använde handledsskyddet under en natt. Vaknade mitt i natten av att det gjorde ännu ondare så det åkte av sen. Jag tycker att jag har hamnat lite i en bloggsvacka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag kan inte bara ösa ur mig om alla gravidkrämpor jämt. Kan ju i alla fall berätta att det har varit en känslostormande helg. Jag har gråtit massor. Flera liter känns det som. Gråter för allt och inget. Det är inga snyftningar utan rejäla gråtattacker. Vad de beror på vet jag till viss del, men resten är nog gravidhormonerna.

Helgen har varit lugn annars, min foglossning är förjävlig just nu rent ut sagt. (Där kom det igen: gravidkrämpor, jag som inte skulle skriva om det.).

K har åkt till Tyskland idag och kommer hem på fredag. Saknar och längtar efter honom redan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar