tisdag 17 januari 2012

Vaken!

Tack för kommentarerna om foglossningen. Jag får alltid sån ångest av att vara hemma från jobbet när jag har grejer på hög där att ta tag i. Högen är ju folk som behöver hjälp. Och jag är för plikttrogen och tänker inte alltid på mig själv i första hand. Känns dessutom så tidigt att sjukskriva sig. Nästan så jag skäms. Och ekonomiskt är det förjäkligt att vara hemma. Men nu ligger jag här, klockan är två och jag har vaknat av hemsk värk och hittar ingen sovställning. Trodde inte man kunde ha så här ont av att bara ligga ner.Nytt är att jag även har ont framtill och i svanskotan! Det sistnämnda gör att det även gör ont att sitta och ligga på rygg, vilket har varit min räddning förr. Förbannar mig över att jag inte använt stödbältet , även om jag tyckt det inte funkat. Efter besöket hos BM halv åtta så tänker jag nog stanna hemma från jobbet. Läkaren hos BM har bara tider med några veckors mellanrum så jag vet inte hur jag skulle kunna bli sjukskriven nu utan att ha träffat henne. Går man till husläkaren istället? När sjukgymnasten ringer tillbaka ska jag försöka med TENS och akupunktur. TENS funkade efter en bilolycka så jag har förhoppning om att det ska funka nu med. Jag vet att det är olika typ av smärta, men ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar