torsdag 26 januari 2012

Sofflängtan

Var tillbaka på jobbet idag. Det blev inte riktigt som jag tänkte mig. Det negativa var att det var så mycket att göra. Det positiva var att jag sa till på skarpen att jag inte gå på en massa hembesök utan jag sa precis det jag har funderat på när jag var hemma. Har varit lite smånervös halva natten för hur de skulle reagera, men de verkade tycka att mina önskemål om att slippa vissa uppgifter och göra saker i mitt eget tempo var helt ok.

Vad rubriken betyder är ju inte så svårt att förstå. Det har varit underbart att sitta i soffan ett tag nu med benen uppe så jag kunnat avlasta bäckenet och svanskotan och kan ändra ställning. Det är så himla svårt på en kontorsstol. Har försökt stå upp att jobba också. Det måste jag försöka lära mig. Så lätt att lägga tyngden på ena benet och det blir i längden inte bra alls.

Jag hade tänkt köpa en TENS idag, men det får bli i morgon eller i helgen. Jag ville bara hem.

K har pub-kväll på jobbet och jag tänker läsa och sen blir det tidigt i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar