fredag 13 januari 2012

Morgongnäll

Jag har fått så jäkla ont i handleden, eller från armbågen och ut mot fingrarna är det egentligen. Men mest vid handleden. Igår kväll trodde jag att jag skulle smälla av pga smärtan. Varken massage, värme eller kyla har hjälpt. Som tur är hade K ett gammalt handledsskydd med nån skena sedan han haft musarm. Det lindrar lite. Men nu har jag gett mig själv datorförbud här hemma några dagar.

Nu är det supermycket på jobbet och jag märker att det stör min sömn. Vaknar tidigt och alla tankar går till jobbet och allt jag måste hinna så fort jag slår upp ögonen. Är oxå så trött på en kollega som får utbrott och blir otrevlig varenda gång hon blir stressad. Varför blir folk så? Hela stämningen blir ju skit. Omoget på nåt sätt. Bättre man försöker hjälpas åt och hålla humöret uppe, tycker jag.

Nu har jag gnällt färdigt för idag. Trots allt gnäll här på bloggen så är livet underbart och jag fattar fortfarande inte alltid att det bor ett litet mirakel i magen som jag/vi snart får träffa. Vi ska ha barn. Sååå häftigt. Längtar.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Kan vara karpaltunnelsyndrom, kan man få när man är gravid.

    SvaraRadera