söndag 22 januari 2012

Shopping och grinig

Idag har jag till och från varit sur som en citron. Jag vaknade på helt fel sida. Så var jag döhungrig fastän jag helst ville ligga kvar och sura. Det blev ingen bra start på dagen. Men sen kom vi i alla fall iväg och köpte babyskydd. Vi hade sån tur så det vi hade tänkt köpa fanns t o m på rea. Oplanerat så blev det Ikea också för att kolla på spjälsäng. Vi vill ha en med sänkbar sida, men de hade inte en enda. Fasen vad svårt det är med säng och skötbord. Vi har ingen plats för skötbord, trots att vi har två badrum. De är pyttesmå. Men jag VILL ha det i badrummet....Köpte tre bodies också i olika storlekar. Måste ha några byxor också.

Jag har fått skitont i bäckenet av dagens shopping, men det är det värt. Jag va faktiskt duktig (eller jäkligt dum) och tränade på crosstrainern igår. Jag vet att man ska ta små steg när man har foglossning och det gör man ju inte direkt på en sån, men det kändes ok just då, men inte under dagen som sagt. Har inte bestämt mig för om jag ska jobba i morgon eller inte. Just nu känner jag mig extremt lat och vill bara vara hemma. Tror det får bli så. Pengarna orkar jag inte tänka på.

Jag va förresten skitduktig på Ikea och tog inte ett endaste litet fikabröd. Annars har de så himla mycket gott....Semlor t ex!!!

Usch, jag har blivit rejält sockerberoende :-( .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar