tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Jag har nog spenderat större delen av dagen vid datorn. Hade tänkt pyssla med lite annat, men attans vad lätt det är att bli sittandes med den i soffan. Baka kanelbullar t ex, det hade ju inte varit så tokigt. Eller få lite bättre ordning i garderoben. På eftermiddagen åkte jag i alla fall iväg till sjukgymnasten. Fick Tens-behandling. Vet inte om jag tycker det gjorde nån skillnad, men det var inte så lång behandling, 10 minuter kanske. Tydligen kan jag hyra en för ca 300 i månaden. Annars finns det visst att köpa på Clas Ohlson och Teknikmagasinet för 500 kr. Hon visste dock inte hur bra eller dåliga de är. Jag funderar starkt på att köpa en på Clas Ohlson. Har läste om flera som använt den. Om det tar bort smärtan lite så är det värt det. Jag kan ju ha den på jobbet, hemma och under värkarna så småningom.Den kanske hjälper mot vaderna också som värker ibland på nätterna.

Vi åt jättegod middag ikväll: falafel och sallad. Idag har jag bestämt mig för att sluta helt med godis. Inte fikabröd och glass, men godis. Är det normalt att bli såhär sötsugen när man är gravid? Jag är ju typ besatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar