fredag 6 april 2012

Fixa och dona

Vilket skitväder det är! Eller mysigt också på sätt och vis. Har varit vaken ett bra tag, men inte gått upp än. Magen vill dock ha frukost, helst för nån timme sen...Har sovit bättre i natt. Var uppe en sväng vid två då jag vaknade av att ena katten kräktes på sovrumsgolvet.

Har ont i vaden idag och framtill, i blygdbenet eller nåt. Har nån känsla av att jag kommer föda tidigare än beräknat. Men det är bara en känsla, kan ju bli hur som helst.

Kvällen igår blev inte som jag tänkt mig,men den blev bra ändå. Hade tänkt se film bl a men jag var för trött för det. Däremot vräkte jag i mig godis från K's påskägg som han fick från jobbet. Blev mycket godis igår, vi hade på mitt jobb också. Jag kan inte låta bli längre när det finns.

Idag känner jag för att rensa i en byrå som ska bli Skruttis' tillsvidare. Tänkte tvätta bebiskläder och lakan också. Nu ligger det kläder och annat lite överallt, vill samla ihop och se vad vi egentligen har. Får se hur mycket som hinns med innan vi ska iväg på middagen.

Ha en fin långfredag! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar