torsdag 12 april 2012

Lång dag

Kom hem för en liten stund sen. Det blev en längre dag på jobbet för jag skulle klippa mig sen. Orkade inte gå runt på stan och jag hade inte hunnit hem emellan. Nu är jag vrålhungrig då vi inte har ätit middag än!!! Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen, jag är så himla trött i knopp och kropp. Det var skitjobbigt på jobbet pga en grej som hamnade på mitt skrivbord och det känns inte bra. Har bett chefen om hjälp i en månad nu och först idag får jag veta att det är jag som ska ta hand om det hela. Fan alltså. Det var skönt att koppla av i frisörstolen och de få timmar som är kvar av kvällen ska jag försöka lyssna på min mindfulness- app och kanske tigga lite massage på vaderna av K. I morgon är det fredag, härligt, härligt!


Förresten, är det någon som har ett bra och lättlagat recept på köttgryta? Har köpt ett gäng grytbitar med nötbog. Tänkte gör nåt av dem i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar