onsdag 11 april 2012

Onsdag

Blir ett kort inlägg för det är snart dags att sova... Har varit jättetrött idag. Kunde inte somna förrens efter 23 igår och sen var det toalettbesök vid 3. Efter det kunde jag inte somna om :-(. 

Fick ett mail idag att klockan inte går att leverera för den är slut! Jaha, varför gick den att beställa då kan man undra. Synd hur som helst.

För övrigt så har det varit en väldigt vanlig dag och inget särskilt har hänt. På jobbet är jag förresten bara en enda stor mage. Det är det enda folk pratar med mig om. Missförstå mig inte nu, de vill bara väl, men det blir för mycket ibland. Kanske blir ett inlägg om det en annan gång, mest för att jag irriterar mig på att folk inte fattar att alla kollegor runt lunchbordet inte jämt vill prata om graviditet och barn. Det vill inte jag heller, trots att jag är gravid! Idag skulle magen inspekteras och folk gissade om det är en tjej- eller killmage. En kollega sa att hon minsann 9 av 10 ggr gissar rätt.  Herregud, ät er lunch i stället och låt mig kropp vara ifred.

Hörs i morgon! Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar