söndag 8 april 2012

Köpbegär

I går hade jag ju väldans ont i halsen, men idag är det betydligt bättre! Att vila mycket och dricka massor av honungsvatten gjorde nog susen. Har blivit lite förkyld igen dock, men det är ok.

Efter en mysig frukost med äggröra, bacon och pannkakor så åkte iväg för att kolla på en mixer för iskross och smoothies. Min förhoppning är att jag/vi ska få i oss mer frukt och smoothies är himla gott. Vi kommer att köpa en sån här:
 
Bild lånad från Wilfa.se
 Jag har provat Michael Kors klockor idag. Är så grymt sugen på att köpa denna klocka. För dyr att köpa i butik tycker jag, men nu när jag kom hem så hittade jag den 700 kr billigare på nätet :-). Den är snyggare i verkligheten än på bilden.
Bild lånad från Klockia.se

Jag hade ju bestämt mig för att inte köpa mer mammakläder, men är så trött på mina tre enfärgade klänningar (varav två är samma modell men olika färger, skittrist), som jag har jämt så nu blev det en sån här i alla fall. Ett tag fick jag för mig att mönstret är lite tantigt och egentligen inte riktigt min stil, men jag är så trött på enfärgat.

Bild lånad från H&M
Det var rätt jobbigt att gå idag måste jag säga, men trevligt ändå i den härliga vädret. Sammandragningar som bara den, Skruttis trycker på rejält nertill och magen har aldrig känts så stor och spänd som idag. Tur man kan sätta sig ner nånstans i varenda affär. Till och med K sa att magen har blivit riktigt stor nu... La mig en liten stund och läste när vi kom hem och nu är magen något mjukare och känns bättre på nåt vis. K är duktig som vanligt och städar och tvättar. Tänkte jag skulle göra ett ryck jag med nu, känner mig onyttig och jättelat.





7 kommentarer:

  1. Tycker klänningen var söt:))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Känner precis som du. Sammandragningar för att man har gått 50 meter. Plus att det känns som att hon skruvar ner hela sig själv i bäckeningången. Magen som en kanonkula hela tiden och ont i svanskota och rygg nonstop.

    Kanske,kanske vi inte måste vänta hela tiden ut - man kan ju hoppas!

    Tyckte din klänning var jättefin.

    Ha det gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Skruttis får gärna komma lite tidigare, men jag jobbar ju fortfarande så helst inte innan den 20:e...

      Radera
  3. Jätte fin klänning ju! :]

    SvaraRadera
  4. Så skönt att du mår bättre med halsen nu...

    Åååh, smoothies....det ska jga göra idag =). Hehe... så gott ju.

    Och den där klockan går inte av för hackor. Den var verkligen jätte snygg. Tycker du ska slå till om du har råd =).

    Klänningen var också snygg, och jag är nog lite som du...inbillar mig att mönster inte är min grej...men det är rätt fint ändå. Och visst blir man trött på sina 3 plagg man använder ;).

    Hoppas du får en fin dag.

    Massa kramar/
    Luiza

    SvaraRadera