tisdag 10 april 2012

Tisdagar kan tydligen de också!

Jag är ju inget fan av tisdagar som jag skrivit förr. Men denna dag har varit full av mycket trevliga överraskningar! Jag slapp vara handledare. Det har varit lagom mycket på jobbet och alla verkar gladare efter lite ledighet. Har dessutom mått bra i stort sett hela dagen. Nästan inget illamående och jag har haft energi och fått en del gjort här hemma. Har känt mig lättare i kroppen och kunnat röra mig bättre. Mycket härlig känsla.

Jag har ju börjat bli besatt av serien Grey's Anatomy nu när jag kommer hem så tidigt och kan se gamla avsnitt på eftermiddagen. Tycker det är så avkopplande efter en dag på jobbet. Världens underbaraste älskling kommer idag hem med hela dvd boxen med säsong 1-7!!! Tänk vad jag ska mysa sista veckorna innan förlossningen då jag är hemma. För en stund sen beställde jag dessutom Michael Kors klockan från England. Får se hur det går med det, jag har bara beställt saker från Sverige förut. Det sista positiva idag är att jag börjat läsa Lars Keplers bok "Eldvittnet" och den verkar jättebra.

Storgrinat har jag gjort idag också när jag lyssnade på musik hemma och lilla katten la sig i mitt knä med huvudet mot magen. Hon är så go och mysig. Älskar verkligen våra katter!!!!

Nu är denna fina tisdag slut för min del. Sängen väntar.

Kram!

2 kommentarer: