söndag 15 april 2012

Gårdagen

Igår var jag inte utanför dörren på grund av vädret. Hade ingen som helst lust att ta på mig en tjock jacka som inte går att få igen då jag fortfarande är snuvig. Kände dessutom för att pyssla hemma. Det blev inte alls så mycket gjort som jag hade tänkt. Energin är inte på topp, men har packat lite till BB väskan i alla fall, vilket jag tyckt varit viktigt att få klart så jag kan släppa det sen. Lite hygienartiklar och sånt krafs som jag måste köpa bara.

Hade tänkt baka lite olika sorters fikabröd, men det blev bara bärmuffins sen ville min rygg inte stå vid köksbänken längre. Tänkte det kunde vara kul att ha lite fika i frysen ifall nån vill komma hit och hälsa på Skruttis så småningom. Det är så roligt att baka också. OM jag är på humör, annars är det skitjobbigt. Det är jättebra avkoppling tycker jag till skillnad mot maglagning som bara gör mig stressad och är inte ett dugg kul.

På kvällen blev det flera avsnitt av Grey´s.... Idag ska jag till en kompis efter lunch. Har inte träffat henne på länge och det ska dessutom bli kul att se hennes nya lägenhet. K har jobbat hemifrån i natt, stackarn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar