onsdag 15 augusti 2012

Beställt böcker och lite uppdatering

Jag har nyss beställt böcker på nätet. Det blev dessa, en pekbok med ljud till Skruttis och en GI-bok till mig :-).



Bilder från Bokus
Det har inte hänt så  mycket här de senaste två dagarna. Vi har lekt i babygymmet, sjungit, busat, tränat magläge, promenerat och sånt. Igår var vi även och köpte några saker till K för att han är bäst. Äntligen köpte jag toning också så nu är håret ok igen. Det känns alltid som ett stort tråkigt projekt att färga/tona håret hemma. Så himla trist, men skönt när det är gjort. Idag har jag varit sådär trött och seg igen. Vi har mest myst, busat och vilat. På kvällen blev det en promenad och hemskt nog en glass med kolasås.

Nu är det på tiden att jag går och lägger mig.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar