fredag 10 augusti 2012

Tack

för era kommentarer om klänningen och att ta körkort! Klänningen är från hm och kostar 249 kr. Den är finare på bilden än i verkligheten. Färgen är lite annorlunda och tyget ser finare ut. Men hittar jag rätt storlek så köper jag den. Hoppas den inte blir alltför skrynklig, risken är stor när det gäller hm. Jag brukar inte ha grönt, men man måste ju våga att prova lite andra färger, så lätt att jag köper typ samma jämt.

Jag känner att jag måste ha nån form av thights för mina ben går inte att visa som de ser ut nu. Svarta blir det i sånt fall.

Måste ta tag i Skruttis´dop. Drar mig för det, det är inte min grej att planera sånt och göra inbjudningskort. Vi har tänkt ha dopet i november, då kommer hon visserligen vara ca 6 månader. Lite sent, jag vet att de flesta har när barnet är 3-4 månader senast. Nästa lördag ska vi som sagt på dop och han är 1 år då så de slår ihop dopet och 1 års-firandet. Jag och K vill inte riktigt samma sak när det gäller dopet och det är även därför jag inte orkat ta tag i det. Jag vill ha ett pyttelitet medan han vill bjuda fler. K är döpt på BB, vi kanske också skulle gjort det, hade på ett sätt varit väldigt smidigt. Man behöver ju inte ha dop, men nåt dop vill vi ha.

Ha en fin fredag! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar