onsdag 22 augusti 2012

I en flyttkartong

Vi har flera flyttkartonger med en massa saker som vi inte vet vad vi ska göra av, men som vi ändå inte vill slänga. För en tid sedan tog jag fram kartongen med alla mina dagböcker och annat. Jag letade främst efter foton från när jag precis kommit till Sverige. De hittade jag. Hittade även en massa gamla brev. Jag har hade många brevvänner när jag var yngre. Vad kul det var egentligen att få dessa i brevlådan! Sån skillnad mot nu när det är mail och sms som gäller. Visst, det är ju kul det också, men det är något visst med brev. Skulle gärna skriva sådana någon gång, men folk skulle väl tro att jag är helt galen ;-). Längre ner i lådan fanns min början till en bok. Jag fick för mig en gång i tiden att skriva en bok om hur det är att vara adopterad. Jag kom dock inte så långt och nu har jag ingen lust att fortsätta på den. Men vad härligt det är att spara såna gamla saker!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar