söndag 12 augusti 2012

Snuttefilt

Skruttis vill gärna ha typ en snuttefilt när hon ska sova.  Något mjukt tunnare tyg som hon lägger mot sin  högra kind.  Det är så otroligt gulligt tycker jag. Just nu är ett par mjuka bomullsshorts favoriten. Såna lite tjockare filtar man kan köpa gillar hon inte. Själv släpade jag med mig ett örngott när jag var liten.

I morgon börjar föräldragruppen. K jobbar så jag går själv. Misstänker att det är mest mammor där.

Är  ni med i någon sådan grupp?

God natt!

2 kommentarer:

  1. Jaa visst e de för gulligt.
    Evixa kan inte sova utan sin snutte.
    Hon har två stycken snuttefiltar från teddy kompaniet ur serien diinglisar wild.
    Sök på dom om du inte har sett dom....såååå söta.
    Hon har en tiger och en giraff.
    Dom är ur mjuka och tjocka med ett djurhuvud på mitten och två tassar - så ett kombinerat gosedjur och snutte.
    Jätte fina.

    SvaraRadera
  2. Skruttis har en liknande filt med djurhuvud, dock inte från just teddy kompaniet. Men hon gillar inte den tyvärr.

    SvaraRadera