tisdag 21 februari 2012

Ett kort inlägg

Är för trött för att skriva så mycket. Idag har smärtan och illamåendet tagit all min kraft och energi. Börjar tröttna rejält på att ha ont. Önskar det fanns nåt annat än Alvedon, nåt som hjälper.

Från igår jobbar jag kortare dagar. Jag är helt slut på eftermiddagarna så det blir nog bra. Enda nackdelen är att jag inte hinner få så mycket gjort på jobbet, mycket som måste lämnas till dagen därpå. Sånt gillar jag egentligen inte. Det är bara å gilla läget antar jag.

Hoppas ni ätit MINST en god semla idag! Det har i alla fall jag gjort!

1 kommentar:

  1. Jag kan inte annat än att instämma att man tröttnat på att ha så ont hela tiden.....men det är verkligen bara att gilla läget.

    Jag har inte ätit semla idag, men det kanske blir till helgen.
    Ha en god natt.
    Luiza

    SvaraRadera