lördag 25 februari 2012

Nyvaken

Hur smart är jag? Hela eftermiddagen och kvällen har jag mått superilla, det var så jag nästan gick och hämtade en Postafen för att få en någorlunda kväll. Men så beslutade jag mig för att sova typ 10-15 minuter i stället. Det blev fyra timmar i stället....! Så nu är jag liksom pigg. Visserligen med huvudvärk, men det har jag varje dag annars också.

Det har varit en helt ok dag annars. Trodde jag skulle få ett blodtrycksfall igen på väg till jobbet, men det blev inget. Jag är lite snurrig nu för tiden, hjärnan känns inte så pigg, tycker det varit så i några månader nu. Allt går så förbaskat långsamt på jobbet, det är inte kul, jag vill vara mer effektiv. (Men inte stressa!) Känner mig disträ och okoncentrerad. Det blir en del slarvfel som jag stör mig på. Men jag får göra så gott jag kan helt enkelt.  Efter jobbet var vi och handlade mat. Trodde också jag kunde hämta ut den här som jag har beställt (bok +CD):


Men jag hade såklart läst sms:et från Posten slarvigt så det finns inget paket att hämta ut än.

Näe, jag kanske skulle gå och lägga mig och försöka sova, känner att tröttheten kommit smygande igen.

Godnatt alla fina!

1 kommentar:

  1. Åh, jag vet precis vad du menar med att gå lägga sig 10-15 till 30 minuter...hehe. Så vaknar man 4 timmar senare.

    Såg att du funderade på om man bör ligga på rygg, och även jag har hört att man inte ska det, så jag undviker. Dessutom blir det tungt att göra det. Men jag ör en sån som sover på mage, och det är ju inte heller möjligt en längre tid, numera...

    Tack för din komplimang om mina bilder.

    Hoppas du får en fin dag.
    Kramar

    SvaraRadera