torsdag 23 februari 2012

Piggare än vanligt

Jag tror att jag sov hyfsat i natt och jag kunde t o m vända mig i sängen utan supersmärtor som annars. Detta har resulterat i en, om jag jämför med de flesta andra dagar, en dag då jag varit hyfsat pigg och definitivt gladare än igår kväll. Har tänkt en massa på den här diabetesgrejen, men inser att det är som det är och än har jag inte fått nån remiss för vidare koll. Eftersom jag smet hem igår så jobbade jag längre idag. Provade även en annan väg från jobbet till Slussen för att slippa gå så långa sträckor åt gången. Finaste K som kom på den smarta lösningen igår kväll när jag sa att jag håller på att bli tokig på resvägen, att jag bara inte orkar med den längre och att jag önskade jag hade körkort.

I kväll har jag tagit det lugnt som vanligt. Fixade tonfisksallad till middag. Inte jättegott, men någorlunda nyttigt i alla fall. K har pubkväll på jobbet.

Veckan har gått himla fort, redan fredag i morgon. Vår nya tvättmaskin kommer på förmiddagen så K kommer att vara hemma. Jag slutar egentligen 16 på fredagar, men nu blir det ju ännu tidigare :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar