fredag 11 maj 2012

Lite piggare idag

Jag blev lite piggare i huvudet senare igår på kvällen. Lyckades titta lite på dvd till och med. Idag har jag samma huvudvärk, men ska försöka att ignorera den så gott det går...Är sovtrött, men kan inte sova så jag ska försöka fixa lite här hemma med tvätt och sånt trist. K sa vid frukosten att han längtar så mycket efter Skruttis och vi börjar båda tycka att den här väntan och längtan är rätt jobbig.

En annan sak: är det vanligt med lavemang innan förlossningen? Frågar BM om sånt när man kommer till sjukhuset? Har nämligen fått frågan flera gånger om jag tänker ta lavemang eller inte.


1 kommentar:

  1. Usch, vad jobbigt med den där huvudvärken...Stackare! Hoppas den går över snart.

    Det där med lavemang verkar vara olika, beroende på vilket sjukhus man hamnar på, tror jag.
    Innan äldsta sonen skulle födas, så blev jag inte erbjuden det men när jag skulle bli igångsatt med Pyret så frågade dom om jag ville ha det.

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera