måndag 7 maj 2012

Svar på utmaningen

Jag har blivit utmanad, här  är mina svar:

1. Har din partner något smeknamn på dig?
 En förkortning av mitt namn. Eftersom jag har ett ovanligt utländskt namn så är jag inte riktigt bekväm med att avslöja det här.

2. Hur länge har du känt din partner?
Vi lärde känna varandra i december 2006.


3. Vad är det mest romantiska du har varit med om?
När K frågade om jag ville förlova mig med honom.


4. Vilket är ditt favorit djur?
Våra katter!


5. Om du fick en helkväll för dig själv vad skulle du helst göra då?
Om jag var ensamma hemma en helkväll så skulle jag se en film eller en massa avsnitt från någon serie och förmodligen äta godis och ostbågar. Håller jag på och läser en bra bok kan det bli den i stället och med samma snacks.


6. Vilken är din favorit film?
Jag har ingen direkt favoritfilm, men tittar mest på skräck och thrillers.

7. Kan du spela något instrument?
Jag har tagit pianolektioner en gång i tiden, men numera har jag glömt allt så svaret blir nej ändå.

8. Vilken musik gillar du mest?
Gillar den mesta pop och rock (inte hårdrock) som spelas på radion.

9. Om du fick göra en smörgås till subway - vad skulle den innehålla?
Sallad, gurka, rödlök och en skagenröra som känns lätt och fräsch.


10. Har du någon fobi?
Ormar och grodor

11. Vilken är din favorit tv serie?
Just nu är det Grey´s. Finns dock många bra som t ex McLeod´s daughters, The walking dead och Damages.

2 kommentarer:

  1. Åhh. Skräck!! Vad roligt:) Jag älskar skräckfilm!
    Har du något bra filmtips? eller skräcktv-serie tips? Känns som man sett allt nu..

    Har börjat titta på tv-serien american horror story. Itroligt bra. Skitbra fakiskt!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några filmtips är: Insidious, Paranormal acitivity (har bara sett ettan än så länge) och Dead Silence. Gillar Barnhemmet också, men det räknas nog inte som skräck. En serie jag gillar som kan vara lite läskig är The walking dead.

      Radera