tisdag 8 maj 2012

Väntar å väntar å väntar

Jag börjar bli otålig. Tänk att jag längtar efter att få ont :-). Lagom, väldigt lagom ont bara. BF på torsdag. Hmmm, jag tror inte det händer nåt förrens nästa vecka. Fortfarande ingen mer molvärk utan bara sammandragningar, framför allt när jag går.

Idag tänker jag bara vara hemmavid. Vi ska olja in altanen och balkongen, jag är sugen på att baka och bara vara. Min mobil börjar gå sönder. Den gör väl det när man har kastat den i ilskan och tappat den några gånger......Jag vet, jättebarnsligt, jag är inte direkt stolt över mina arga utbrott. Är lugn, men när jag blir arg så blir jag arg. Vill ha en ny HTC eller en Samsung, men vägrar lägga pengar på det nu.

Det är så härligt att vi är lediga båda två. Igår var vi och fikade vid vattnet, det var underbart att sitta i solen, blir så avslappnad av det. Vi köpte ett litet parasoll också till balkongen och var på Iittalas outlet. Sen hade den dagen gått. Dagarna går fort. Vi kommer i och för sig oftast inte iväg förrens efter lunch och sen går jag ju så långsamt och ibland måste jag vila och tar det längre tid förstås.

Skruttis har varit ovanligt lugn i natt så jag har kunnat sova lite bättre. Nu för tiden blir det dock 2-4 toalettbesök per natt och är även kissnödig ofta dagtid.

Dags å duscha! Hoppas ni får en fin dag.

Ps Jag är så bortskämd med presenter från K. Idag (för att det är den 8:e) fick jag detta armband av honom från Fossil. Tror ni jag hade köpt nåt till honom.....Näe...jag får fasen skärpa mig.




1 kommentar:

  1. Härligt att vara bortskämd!
    Såg att du redan blivit utmanad men om du skulle ha långtråkigt i väntan på bebis så har jag en utmaning till dig i min blogg oxå.
    O jag gissar på att bebisen kommer den 12! Bra datum, båda mina barn är födda den 12 fast i olika månader. :)

    SvaraRadera