torsdag 17 maj 2012

Om igångsättning

Då det eventuellt blir igångsättning nästa vecka så har jag försökt läsa lite om detta på nätet. Kanske inte jättesmart, jag vet. Det verkar som de flesta tycker att igångsättning gör så mycket ondare. Det skrämmer mig jättemycket. Om det är bättre för Skruttis så kommer jag naturligtvis att göra det. Men tänk om Skruttis har det bra och jag får välja mellan att bli igångsatt eller att gå längre än 42 v. Vad svarar jag då?
Eller det kanske inte går till så, man kanske inte får gå längre än 42, jag vet inte, det var bara en tanke som slagit mig.

2 kommentarer:

  1. Jag fick också en tid för igångsättning. Behövde dock aldrig använda den. Där vi bor får man inte gå längre än 42v. Vet ej om det är så där du bor. kram oh håller tummen att det drar igång snart. Den 20:e då helst eftersom jag tippat det datumet ;)

    SvaraRadera
  2. När jag var gravid med min första son gick jag över 18(!) dagar. (jag vill inte skrämmas) Då fick man tydligen gå över ända till vecka 43, men det kan ha ändrats nu.

    Googla inte för mycket! ;) Allt är ju relativt. Du kanske klara en igångsättning hur bra som helst, eller hur?

    Trevlig helg.
    Kramar

    SvaraRadera