lördag 12 maj 2012

Lördag kväll

Har lagt mig med vetevärmaren mot ländryggen. Det är jätteskönt! Undrar om de har sån på förlossnigen, annars vill jag ta med min egen. Den doftar svagt lavendel och hjälpte mig mycket när jag fick min whiplashskada och när jag är trött i nacken och axlar. Rekommenderar alla att skaffa en sån, den är bra till mycket.

K och jag har kollat på Grey's halva kvällen. Snart har jag sett klart hela dvd-boxen, dvs sju säsonger på tre veckor. Ja, jag vet att det är lite galet, men ack så avkopplande. Har i kväll frossat rejält med glass, godis och chips...

Just nu känner jag mig lite kluven. Jag vill att värkarna ska komma igång, men samtidigt är det så otroligt skönt att inte ha ont.

Hoppas ni haft en bra dag!  Kram och tack för alla kommenter, de värmer!!!

4 kommentarer:

  1. Ring till BB och hör om det finns värmekuddar där. (det är inte säkert att alla sjukhus har sådana)
    Annars skulle jag ta med min egen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ta med din egna vetekudde är mitt råd. Dom har säkert kuddar men dom kan vara upptagna - riskera inte det. Utnyttja badkaret också om du kan/hinner... MYCKET avslappnande. Jag hann det första gången, andra gången var det upptaget och tredje gången hann jag ju knappt in till förlossningen innan det var dags att krysta. Hoppas på att hinna bada en liten stund denna gång.
    Du kollar Grey´s och jag kollar kanal 8 på tv och alla husinrednings/husletarprogram och matlagningsprogram som finns. Fast nu börjar jag tröttna...sååå rastlös.
    Vill ha ut henne nuuuuuu.

    SvaraRadera
  3. Håller med, man blir rastlös. Jag kollar också matlagningsprogrammen ganska ofta. De är bra.

    SvaraRadera