onsdag 2 maj 2012

Måndag och tisdag

K jobbade i måndags och jag ägnade mig efter lunch mest åt bakning (äntligen!), Det blev toscamuffins och chocolate chip cookies. Muffinsarna (säger man så?) blev godast. Det passade jättebra att ha kokos i dem. Kakorna smakade lite för mycket lime och konsistensen blev nästan som havreflarn, men de går nog ner ändå. Jag gillar ju kocken Leila, men av någon anledning så misslyckas jag ofta med hennes bakverk.

På kvällen gjorde vi inget speciellt. Åt gott här hemma och ingen av oss var särskilt sugen att gå till nån brasa sen. Det blev film i stället.

Igår var först och slängde en massa grejer vid återvinningen och sen var vi hos mina föräldrar och fikade. Jag var på dåligt humör redan på morgonen och det fortsatte under dagen. På kvällen blev det dock bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar