söndag 13 maj 2012

Otålig och rastlös

Illamåendet, huvudvärken, trycket nedåt och molvärken har upphört. Jag känner absolut ingenting än så länge den här dagen. Det är en jättefin dag med strålande sol, helt perfekt dag för en bebis att titta ut tycker jag/vi ;-). Jag tror att Skruttis har ändrat ställning där inne för jag har inte längre ont under revbenen och jag kan resa mig bättre från säng och soffa och det gör inte lika ont i bäckenet när jag vänder mig i sängen. Magen ser ut att ha sjunkit mer. Eller så inbillar jag mig bara. Har inga som helst flytningar längre, de slutade komma för några dagar sedan. Det trodde jag man fick mer av nära förlossningen. Idag känner jag mig nästan arg över att det inte händer nåt. Riktigt arg. Jag vill inte vänta två veckor med att bli igångsatt, i sånt fall vill jag bli det senast torsdag nästa vecka. Men min BM säger att de inte gör nåt förrens man är BF+ 2 veckor, men att man förr satt igång efter en vecka om man gjort ivf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar