lördag 5 januari 2013

Misslyckad bakning

Jag orkar inte ens förklara mer än att om jag någon gång kunde tänka efter lite och bestämma mig helt så skulle dagens bakning tagit en halvtimme och inte en halv dag att göra. Jag fick även kasta en massa deg och kakor också för de blev så misslyckade. Nu har jag 50 hallongrottor i frysen också som jag inte vill ha! Men de blev jäkligt snygga ;-). Jag kan bara inte kasta de också.

Jag känner mig jättestressad inför dopet även om vi ska ha catering och köpa tårtor. Tårta hade vi inte tänkt först,  men efter dagens misslyckande så orkar jag bara inte mer. Jag ger upp liksom. Det enda hemmagjorda blir kolasnittar som jag gjort och kanelbullar som K´s mamma bakat.

Vad mycket annat det är som måste köpas också. Listan blev lååååång och plånboken kommer bli tom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar