torsdag 3 januari 2013

Sjuk

Jag har varit på blogghumör sedan tidig morgon. Har varit vaken sedan halv fem då Skruttis vaknade. Så fyra timmar har sov jag förra natten. Sen kunde jag inte somna om och fick panik över allt som har med dopet att göra. Jag måste liksom baka innan måndag och nu har jag fått influensan eller nåt!!!! Plus att de få kilon jag gick ner innan jul har jag gått upp nu så klänningen jag köpt kommer antagligen inte att passa. (Har inte vågat prova den, jag kommer bara bli så jäkla deppig och arg på mig själv.)

Så jä-la illa att bli sjuk just nu. Mår piss. Det är i klass med när jag var gravid och fick influensan. Inte lika hög feber...än i alla fall.

Tänkte i alla fall kort berätta vad vi gjort igår och idag innan det är dax för sängen. Det blev en massa shopping igår i Hälleforsnäs. Köpte en fusk-skinnjacka som jag är så himla glad över. Var så velig som vanligt, men Hälleforsnäs är ju inte särskilt nära och de hade bara en kvar. Det blev lite andra kläder också, både till mig och familjen.

Idag var jag och Skruttis hos min kompis och åt lunch och fikade. (Det var innan jag började må dåligt, jag skulle aldrig hälsat på henne annars.) Jag hoppas att hon inte också blivit sjuk.

Kvällen har gått till att natta Skruttis. Hon har varit trött, ledsen och gnällig, men inte alls kommit till ro. Det tog flera timmar innan hon tillslut somnade. Det har blivit rätt knepigt att natt henne om jag jämför med för ett par månader sedan. Lite går det ju upp och ner, men hon sover helt klart sämre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar