måndag 28 mars 2011

Bättre dag än igår

Det har varit en ganska händelselös dag för min del. Hade lite planer att fixa och dona här hemma med lite småsaker, men jag har känt mig så nere idag, nästan apatisk. Lyckades i alla fall färga håret, äntligen. Ringde läkaren också. Helt otroligt nog så tog man fel blodprov på mig i fredags. Fattar inte hur allt kan gå så fel. När ska denna uppförsbacke ta slut???? Jag är så less just nu. I morgon bitti ska jag till sjukhuset och träffa den knäppa läkaren som inte skriver journalanteckningar. Nytt blodprov ska tas och ultraljud. Bra att träffa honom, trots allt. Då kan jag ställa mina frågor och förhoppningsvis få recept på folsyra. Läste att många som får sånt cellgift som jag fick även tar större mängd folsyra än det som finns i t ex Aco Kvinna som jag tar.  K ska följa med i morgon. Jättebra, känns tryggt. 

Ikväll har K varit med katterna till veterinären för de skulle chipmärkas. De var tydligen jätteduktiga, mina sötnosar och sa inte ett ljud.

Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt i morgon för ovanlighetens skull.

1 kommentar:

  1. Är det inte grund för anmälan om han inte sköter sitt jobb den där läkaren? Känns som om ditt ärende inte har sköts på rätt sätt. Vet att det är svårt men stå på dig nu och bra att du har K med dig. Kram o lycka till!!

    SvaraRadera