tisdag 29 mars 2011

Ett inlägg om lite allt möjligt

Nu är jag inte så nere längre :-) Mycket skönt att slippa det tråkiga, deppiga humöret. När jag ibland går tillbaka och läser igenom något/några inlägg ibland så upptäcker jag att jag har väldiga humörssvängningar. Men så är jag ju kräfta! Måste dock jobba på att minska dessa svängningar. Men jag tror det kommer att ge sig automatiskt när det slutar snöa och jag mår finfint igen. Inte för att jag vet vad snön har med det att göra, men jag blir gladare av lite värme och vår.

Det var riktigt skönt (eller ja, nästan skönt i alla fall....) att gå upp i tid idag. Katterna hade ändå väckt mig vid 5 som vanligt. Hade svårt att sova i natt, men nu efter en stor mugg kaffe är jag lite piggare.

Läkarbesöket gick ok. Som jag trodde så har jag blod i buken igen. Suck! Antagligen därför jag har så ont. Kroppen kommer att ta hand om det själv så småningom. Det stör mig att ha en sån här svullen mage, fy vad fult det är. Hatar det.

K jobbar hemifrån idag och han var sugen på indisk mat så han sprang iväg för att hämta lunch för en stund sedan. Ska bli gott!

Jag har äntligen hittat ett jobb att söka :-) Är inte helt hundra på att det är min grej, men jag tänker att det får i sånt fall bli en utmaning och någonting helt nytt. Är nog en hel del juridik att lära sig också. Det är nyttigt också att gå på intervju om jag nu kommer så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar