söndag 20 mars 2011

Ny väska

Har nyss tittat på Solsidan. Synd att det var sista avsnittet. Jag tycker att den serien är underbar, men förra säsongen var bättre än denna.

Vilken fin dag det har varit, soligt och varmt. K var en sväng och shoppade lite kläder. Han köpte också örhängen och en väska till mig. Jag förtjänar det inte!!! I ett tidigare inlägg skrev jag ju om att jag ville ha en ny vårväska. Hade kollat på några på nätet. Han bad mig skicka länk till dem och så köpte han en. Världens snällaste! Jag gillar den ljusa färgen (den blev lite annorlunda på bild), passar bra på våren tycker jag.

Nya väskan

 

I kväll ska vi se film. Jag kommer att vara hemma från jobbet några dagar till eller kanske hela veckan, gäller bara att jag får min sjukskrivning förlängd, den gick ut idag. Har haft mer ont i dag än igår. Någonstans får jag en känsla av att det börjat växa där inne, i livmoderväggen eller nåt. Det är en speciell sorts värk som jag tycker att jag känner igen från tidigare. Det gör mig orolig eftersom jag hört att det kan ha fastnat där. I morgon måste jag säga till att jag vill ha ett uppföljningsbesök eller åtminstone att jag får ta nytt blodprov.

Till nåt helt annat...frisyrer och shampoo. Finns det någon bra sida där man kan få frisyrtips till en kort frisyr? Jag beställde nytt shampoo förra veckan: Redken All soft. Trodde det skulle vara bra till mitt tjocka, torra hår. Men näe, det blev bara frizzigt och ser jätterisigt ut. Stor besvikelse.

Någon som vet en bra frisör i Stockholm????

Nu börjar filmen.

2 kommentarer:

  1. Fin väska! Jag köpte en ny väska i Thailand:) Me like it! Vad snäll han är K:)
    Älskar också Solsidan men håller med om att förra säsongen var bättre.
    Klippte mig innan vi åkte iväg på resa, lite uppklippt där bak och längre framåt, svårt att förklara. Är supernöjd!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Snygg väska! Väldigt fin.
    Hade en bra frisör i Sthlm men hon har flyttat till ny salong och jag bor inte kvar så jag kan tyvärr inte tipsa. Synd för hon är grym.

    Ska se om jag kan luska. Återkommer.

    SvaraRadera