torsdag 31 mars 2011

Dagens promenad

Har nyss kommit hem från en promenad. Det finns ett mysigt område här, ett naturreservat vid vattnet där jag promenerar ibland. Det har dock inte blivit av under vintern. Men nu tänkte jag att snön börjar försvinna. Min plan var att en promenad på ca 30 min. Självklart så gick jag vilse i skogen! Pinsamt! Jag har uselt lokalsinne. Har dock aldrig hänt förr att jag gått vilse här, men det var så mycket snö och jag missade min vanliga stig. Fick lite småpanik ett tag om jag ska vara ärlig. Det var bara att vända och försöka hitta rätt. Efter ett tag hittade jag äntligen tillbaka. Var ute i 1 tim och 15 min i stället...Det är ju inget fel i det egentligen, men jag fick riktigt ont i ena sidan av buken de sista 20 minuterna. Haltade till och med på slutet. Men vilket härligt väder det är, jätteskönt :-)

Nu blir det fika med kaffe och glass. Men jag är otroligt sugen på cheescake......igen.

1 kommentar:

  1. Du kanske skulle ha kompass med dig;-) Hahaha
    Skönt med en promenad. Vi går ut varje dag, jag och Smilla. Hon ska ha frisk luft oavsett väder och så måste jag ju då vi har hund. Idag var det ljuvligt ute.
    Hoppas ni får en mysig lördag du och K!!
    KRAM

    SvaraRadera