onsdag 16 mars 2011

Jag vill

Jag är så vansinnigt trött på denna yrsel. K köpte järntabletter och Blutsaft igår så jag hoppas jag får ordning på mitt hb snart. Har funderat på om jag skulle skaffa en blodtrycksmätare, en sån som mina föräldrar har. Försöker att äta och dricka ordentligt, men det lyckas inte alltid jättebra. Jag vill bara bli frisk nu! Snälla, kan jag inte få bli det FORT! Jag vill tillbaka till vardagen, börja jogga, köpa vårkläder och orka städa, tvätta och laga mat. Jag vill vara glad och skratta utan att få ont i buken. Jag vill lyfta upp katterna och gosa med dem, dricka ett glas vin och njuta av god mat. Jag vill blicka framåt och se positivt och tänka att vi kommer att lyckas nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du får bli frisk nu. Du har haft så mycket tråkigheter nu, tycker att det räcker.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för omtanken! Kram tillbaka

    SvaraRadera