tisdag 8 mars 2011

Ny operation

Nu har jag pratat med läkaren som skulle ha opererat mig. Han ska boka in en ny tid så jag kan ta bort äggledaren. Konstigt nog har jag lite blandade känslor. Har ju velat ta bort den, nu känns det plötsligt läskigt med just en till operation. Det är själva uppvaket jag bävar för, usch det var inte kul i går, mådde så dåligt på olika sätt. Har ganska ont i dag och vill helst ha en operation snabbt igen i sånt fall. Jobbigt att återhämta mig från denna lagom till det är dags igen. Jobbigt också att vara borta så mycket från jobbet.

K kom hem idag redan vid lunch. Han är så snäll som jobbar hemifrån så vi kan vara tillsammans. I morgon kväll åker han iväg på jobb och kommer hem på fredag kväll igen. Kommer att sakna honom massor. Nu är han iväg och handlar mat och hämtar ut min lagade mobil och vår Salad chef som vi beställt från nätet. Ska bli spännande att prova den. Jag hoppas att vi kommer att äta nyttigare framöver nu, men mycket sallad och fruktsallader. Har även längtat efter min mobil. Knasigt kanske, men det har faktiskt gjort.

 Ha en mysig kväll och glöm inte att fika  med en god semla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar