lördag 26 mars 2011

Jag är trött........

.....på att ha ont. Jag vet ju att det går över. Jag orkar bara inte, det onda gör att jag hela tiden blir påmind. Jag är helt säker på att jag har blod i buken. Det är en speciell smärta och känsla. Lite svårt att förklara, men jag har haft det några gånger så jag vet. Ska prata med läkaren om det på måndag när jag får provsvaret. Om inte gravid-hormonerna har sjunkit vet jag inte vad jag gör! Då bryter jag ihop känns det som. Nog om gnäll och tråkigheter. 

Igår var jag som sagt och tog blodprov. Sen gick jag och shoppade lite....Inte jättesmart när man är sjukskriven, men jag är ju inte sjuk som SJUK, om ni förstår vad jag menar. Hoppas ändå att ingen från jobbet såg mig eftersom jag tänker vara hemma några dagar till. Jag köpte en trenchcoat från Vero Moda som jag har provat för några veckor sedan. Den kunde varit lite ljusare i färgen, men jag gillar verkligen modellen. Den har inget skärp och det tycker jag är bra. Impulsköpte de här skorna:

Jag hade leggings (tro det eller ej!) när jag provade dem, men jag hoppas de passar till jeans också. Det borde de väl göra?! Det blev en dvd-box till K också och hårfärg till mig. Var borta kanske 2 timmar, men var HELT slut när jag kom hem. Fick skitont i buken också. Vet inte om det var för att jag bar lite saker eller om det var pga nåt annat. Jag var tvungen att stanna flera gånger på väg hem och vila.

På kvällen hade vi riktigt mysig. Lagade en middag från matkassen som vi fick hem i torsdags. För första gången sedan nyår tror jag, så drack jag alkohol. Blev det supergoda rödvinet Chill out. Har länge längtat efter rödvin. Sen såg vi några avsnitt av Jericho. Snart har vi sett hela boxen, den är riktigt bra.

Idag ska vi lämna katterna hos K´s mamma. K vill ha sovmorgon i morgon och slippa bli väckt kl 5... Plus att vi ska spraya sånt där medel mot katturin och då är det bra om inte katterna är här. Vet att jag kommer sakna dem. Vi tänkte ta med lite mat också och fixa middag hos K´s mamma. Ska bli trevligt.

Dax att väcka K, äta frukost och ta en dusch. Härligt väder idag också :-)
Ha en jätteskön lördag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar