onsdag 9 mars 2011

Väntar.......

Jag väntar på att läkaren ska ringa och tala om när nästa operation blir. Håll tummarna att det blir nästa vecka så vi kan gå vidare och få lite distans till allt som hänt det här året. I morse när jag vaknade låg och jag och tänkte på vad underbart det hade varit om jag hade sluppit en till operation. Känns så orättvist, allt pga läkarslarv! Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu och det tänker jag göra utan att skämmas.

Har inte så mycket planer för dagen, men nåt måste jag försöka hitta på som inte är fysiskt tungt. Skulle vilja dammsuga och tvätta, men tror inte det är så lämpligt än. K jobbar hemifrån och det är så skönt att inte vara ensam. Jag hoppas vi hinner få upp lampan, den jag visade bild på i ett tidigare inlägg, idag innan han åker. Ska bli spännande att se resultatet. Katterna verkar rastlösa idag. De är inte ute så mycket än trots att det blivit lite varmare och lite mindre snö. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar