torsdag 17 mars 2011

God förmiddag!

Idag hade jag tänkte att ta mig till en Accent-butik och köpa en ny väska. Men i morse märkte jag att jag fortfarande inte kan gå upprätt, är svullen och får inte på mig något annat än pyjamasbyxor, så jag får tyvärr stanna hemma. Ville dit just idag för att de har klubbdag med trevliga rabatter.

Befinner mig fortfarande i sängen. K var supergullig och kom ner med frukost. Ena katten sover på mina fötter och TV:n är på. Lugnt och mysigt. Idag är första dagen sedan  operationen som jag känner att jag har fått liiiite distans till allt som hänt. Hoppas den känslan håller i sig.

Igår glömde jag förresten skriva att mina föräldrar var här igen på en fika. Jag ringde mamma för att fråga en sak och då var de på väg hit :-) Jättetrevligt att träffa dem så här ofta. Tänk att det ska behöva hända något tråkigt för att man ska komma varandra närmre. Jag hoppas vår täta kontakt kommer att bestå så att det inte bara är något tillfälligt.

Jag har fått en hemsk torrhosta. Det gör galet ont i buken att hosta, vet inte heller om det är så bra för läkningen.

När jag tänker på det som händer i Japan och ser och hör allt på TV så inser jag att jag har det väldigt bra trots allt. Jag borde inte gnälla så förbannat mycket. Eller inte gnälla alls.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar