fredag 18 mars 2011

Dagens morot

Har haft en händelselös dag. Inte för att det hänt så mycket de andra dagarna heller, men idag har jag tyckt det varit jobbigt att bara vara hemma. I morgon måste jag försöka få på mig vettiga kläder och gå ut en sväng. Under veckan har jag ju strosat omkring i pyjamas bara. Herregud, jag har alltså inte varit ute på flera dagar mer än på balkongen och tittat ut genom verandadörren. Det är inte bra.

Idag kom ett brev från Huddinge med en inbokad tid för återbesök på ivf-kliniken. Det blir i april. Kändes så skönt att få det där brevet, det blev som ett slags bevis på att nu börjar det planeras för framtiden igen :-) Det är dock bara ett samtal för planering, inget annat. Brevet var verkligen en "mental morot". Jag vill ha flera morötter!

Nu ska jag krypa ner och försöka läsa lite i deckaren som jag började med för flera veckor sedan...

1 kommentar:

  1. Vad kul att du har böjrat blogga:) Ska ta och kika igenom den nu när jag är hemma igen.
    KRAM

    SvaraRadera