lördag 17 september 2011

Ändrade planer

Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag har mått så sjukt illa precis hela dagen. Det går inte över oavsett vad jag dricker eller äter. K fick åka iväg själv och hämta ut ett skåp att ha ovanför kylskåpet. Jag har bara tagit det lugnt och sen städat. Har absolut inte känt för att äta ute, vill knappt se mat, men har fått i mig lite lax och ugnsrostade grönsaker.

Ställde mig på vågen i morse och till min fasa har jag gått upp i vikt de senaste två veckorna. Inte så att jag försöker banta eller nåt, men jag vill inte gå upp i vikt än. Jag tycker det är svårt att röra på sig när man mår såhär illa, egentligen hade jag ju tänkt mig en långpromenad. Men jag måste skärpa mig med motionen.

Det blir inget Ikea i morgon. Jag hade glömt bort att K har en jobbgrej så han kommer inte vara hemma. Får se vad jag hittar på och hur jag mår.

Hoppas ni har en skön lördag!

2 kommentarer: