måndag 12 september 2011

En bra dag

Sov väldigt dåligt natten till idag, men har varit effektiv på jobbet så det blev en bra dag ändå. Sjukt mycket att göra är det nu efter sommaren, jag hoppas det inte blir alltför stressigt. Efter jobbet var jag och köpte lite ansiktsprodukter. En kollega har tipsat om Exuviance så jag var och köpte ett startkit. Får utvärdera det om ett par veckor. Det är ju inga billiga grejer direkt, men det kan det ändå vara värt. Lite lyx måste man få ha! Efter den lilla shoppingturen åt vi tacos i stan och sen var jag till tandis och hämtade min klumpiga bettskena. Den känns sådär om jag ska vara ärlig, men nödvändig minst sagt.

I morgon 7.30 ska jag till BM för inskrivning. Det tar bara 10 minuter att gå dit, perfekt. Ska få lite info och så ska vi tydligen få låna nån dvd-film. Det låter bra. Hoppas hon är trevlig, jag orkar med nån otrevlig, inte när det gäller sånt här. I sånt fall byter jag ställe.

Nu ska jag se om jag hittar nåt att beställa på La redoute. Är sugen på köpa några klänningar att ha till tights och som jag kan ha på jobbet. Lite less på byxor just nu, dessutom klämmer de på magen efter allt smarrigt som jag har smällt i mig i sommar.

På onsdag åker K till Åland och jobbar. Tråkigt, men nyttigt att vara ifrån varandra ibland också. Är så glad att han följer med till BM i morgon. Idag väntade han på mig i stan när jag var hos tandis också. Han ställer alltid upp och hjälper till och följer med. Kommer aldrig glömma hur mycket tid han var med mig på sjukhusen under mina utomkveds, trots jobbet. Och att han varit med på varenda gyn- (då jag tog pergotime) och ivf-möte under de tre år vi försökt få barn. Underbara, underbara K!

1 kommentar:

  1. Vad spännande med BM!
    Han är snäll han din K:) Vilken tur att ni fann varandra.
    Kram

    SvaraRadera