måndag 19 september 2011

Halvjobbig måndag

Jaha, måndag igen. Jag brukar tycka måndagar är ok, men denna har varit sådär. Började med natten till idag då jag hade svårt att sova. Vet inte om jag la mig för tidigt för jag vaknade vid halv två och låg vaken till halv fyra minst. Sen ringde klockan 6:00. DÅ var jag trött och illamående. Redan på natten låg jag i sängen och knaprade Mariekex och även på morgonen. Är emot mediciner, men i morse tog jag en Postafen mot illamåendet. Det är så vidrigt att må illa dygnet runt. Jag vet att det sägs vara ett gott tecken och allt det där. Men f-n vad jobbigt det är de dagar man ska jobba. Min kompis är glad att hon mår illa, medan jag HATAR det. På onsdag ska jag till kliniken på vul och då ska jag fråga om det finns nåt annat än Postafen, jag tycker inte det hjälpte särskilt mycket.

Efter jobbet gick jag och tittade på kläder. Letade efter en kjol eller klänning, men hittade ingen jag riktigt ville ha. Får ta en runda någon annanstans en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar