fredag 30 september 2011

Framme

Nu är vi äntligen framme. Som alltid tycker jag det är väldigt långt hit till Hässleholm, fast det gick smidigt ändå. I början hade jag nästan lust att hoppa av och låta K åka själv, mådde så jäkla illa. Trodde jag skulle ha min första grvidspya i en plaspåse från Konsum i bilen. Najs... Ursäkta detaljerna. Min kräkfobi är stor har jag märkt idag. Tack för Postafen, den lilla tabletten räddade mig till slut antar jag. Jag är ingen rolig kompis på såna här bilresor för jag somnar ganska fort. Så även denna gång. Sov mer än jag brukar. Blev ett par stopp för (onyttig) mat och köpa-vatten-paus. Hotellrummet är mysigt och jag ser fram emot frukosten i morgon. Sen åker vi till stugan och hämtar grejer. Känns lite sorgligt på sätt och vis, men ändå inte. Blir besök hos K's kusin och sen farbror.Kanske åker vi till kyrkogården också om vi vill och hinner innan hemfärden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar