söndag 2 oktober 2011

Seg och har huvudvärk

Oj vad jag känner mig seg idag. Skulle vilja spendera dagen i sängen med en bok, fruktsallad och kanske nån film. Men vi har massor att göra så jag antar att det inte blir så.

Vi kom hem igår vid 22-tiden. Det var skönt att komma hem. Vi var ganska sena med att checka ut från hotellet i går morse så vi fick riktigt bråttom till stugan. Var där nån timme bara och plockade ihop grejer och sen for vi till K´s kusin på en sen lunch. Vi åkte fel också, men tillslut hamnade vi rätt. Vi fick svamppaj och sallad, jättegott! Fick med oss två burkar med svamp också. Gulliga A! Lämnade nycklar till stugan också. Det hann bli sen eftermiddag innan vi åkte hem igen. Mådde bra på förmiddagen, men vid 15-tiden kom illamåendet som vanligt. Jag verkar ha en inbyggd illamående-klocka!

Nu är jag i v 9. Tiden har gått fort. K sa i morse att han längtar till torsdag då vi ska på vul igen på kliniken. Jag längtar jag också. Men jag är mer nervös den här gången.

Måste bli nyttigare nu. De senast två dagarna har varit hemska. Blir jämt så när vi åker bil sådär: fika, godis, onyttig mat....Jag funderar på att beställa Linas matkasse igen, gillade alla de rätterna när vi provade på den för ett år sen.

Vad sjutton ska man laga till lunch och middag så småningom? Jag har inga idéer alls idag.

Ha en jättemysig söndag!

Hejdå stugan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar