måndag 10 oktober 2011

Bra måndag

Har haft en bra dag i dag med tanke på att jag inte såg fram emot den där jobbgrejen på eftermiddagen.

Jag vet inte om folk börjar misstänka nåt på jobbet. Det är några som frågat lite om jag mår helt bra efter årets utomkved och nån trodde jag va gravid för att jag inte va med på en fest. Då var vi i Skåne och dessutom är det ganska ofta jag inte varit med. Har märkt att mina sea bands åker fram under tröjämen ibland. Kan ju vara nåt sånt de märkt...Eller så har jag blivit tjock. En kollega som vet sa idag att det syns att jag mår illa, att jag inte alls ser pigg ut. Jag har hört det förr, att jag ser väldigt plågad ut i ansiktet när jag inte mår bra.

Jag har börjat längta efter glass stup i kvarten. Inte bra alls!!! Helst ska det vara Ben & Jerrys eller sandwich.

Ikväll blir det bara TV och jag är väldigt trött så det blir sängen för mig efter den nya serien som börjar 21.

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med alla kommentarer! Hoppas du mår bättre snart och slipper se plågad ut. Sov gott!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja illamåendet from hell är inte att leka med....stackare.
    Är din trogna kompanjon i det. Samma på mitt jobb.
    Fast dom vet ju om mitt ivfande och tar väldigt go hand om mig. Villiga att täcka för mig på raster och lektioner om det behövs.
    Hoppas att du snart mår bättre.

    SvaraRadera